Záhada interního zákazníka
“ Poznejte svého interního zákazníka. Pochopte ho a pomozte mu pochopit vás. Jinak to nedopadne vůbec dobře .”
Kategorie: | Naše akce |
---|---|
Položka byla vyprodána… |
Online webinář pro nákupčí a nejen pro ně. Olga Rinaldi, zkušená šéfka nákupu s více než 20 lety praxe, vám představí zákulisí práce s interními zákazníky.
Na konkrétních případech si ukážeme, jak neshody vedou ke škodám, které platí firma. Komunikace je klíčem ke spolupráci a fair play jejím základem.
Obsah webináře:
- Kdo je interní zákazník? Proč je pro nás důležitý?
- Jaké známe archetypy interních zákazníků a proč je dobré nad nimi přemýšlet?
- Proč se stále dohadujeme? Proč to nefunguje?
- Kde a proč vznikají neshody a jak jim předcházet?
- Jaké jsou základní pochybení na obou stranách?
- Kdo za to může? Jak se to mohlo stát? Kdo to zaplatí?
- Jaké jsou nástroje a techniky pro efektivní komunikaci?
- Jak ideálně komunikovat? Jak se dohodnout a ve finále si pomáhat a podporovat se?
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.