Záhada interního zákazníka

Poznejte svého interního zákazníka.  Pochopte ho a pomozte mu pochopit vás. Jinak to nedopadne vůbec dobře .”

Položka byla vyprodána…
Momentálně nedostupné
Kód: WEN_4
2 000 Kč 2 420 Kč včetně DPH
Kategorie: Naše akce
Položka byla vyprodána…

Online webinář pro nákupčí a nejen pro ně. Olga Rinaldi, zkušená šéfka nákupu s více než 20 lety praxe, vám představí zákulisí práce s interními zákazníky.

Na konkrétních případech si ukážeme,  jak neshody vedou ke škodám, které platí firma. Komunikace je klíčem ke spolupráci a fair play jejím základem.

Obsah webináře:

  •  Kdo je interní zákazník? Proč je pro nás důležitý?
    • Jaké známe archetypy interních zákazníků a proč je dobré nad nimi přemýšlet?
  •  Proč se stále dohadujeme? Proč to nefunguje?
    • Kde a proč vznikají neshody a jak jim předcházet?
  •  Jaké jsou základní pochybení na obou stranách?
    • Kdo za to může? Jak se to mohlo stát? Kdo to zaplatí?
  • Jaké jsou nástroje a techniky pro efektivní komunikaci?
    • Jak ideálně komunikovat? Jak se dohodnout a ve finále si pomáhat a podporovat se?

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola